Pallase vilistlane ja loovagentuur Optimist on Pallase rebrändinguga Kuldmuna finaalis

Kindlasti olete märganud, et Pallase koduleht on imidžit muutnud. Ehk on silma jäänud ka erinevate ürituste kujundused ja postitused sotsiaalmeedias. Uus visuaal on nüüd jõudnud ka Kuldmuna finaali!

2019 aasta suvel korraldasime Pallase visuaalse identiteedi värskendamiseks kutsutud konkursi, mille võitis anonüümse tööga meie meediadisaini osakonna vilistlane Heigo Heinleht loovagentuurist Optimist! Heigo ütles selle kohta nii: „Suurim väljakutse oli Pallase poolt antud vabadusega toime tulemine, tänu millele oli loogiline teisendada nende vabadust ja julgust innustav suhtumine visuaalsesse kuvandisse. Vilistlasena seda ellu viia on suur pluss, kuna tead Pallast seesmiselt ja saad tunnetuslikumad otsused kogemusele tuginedes valideerida.“

Uut visuaali hakkasime etappide kaupa kasutama kohe ja 2019. aasta sügisel kooli astunud üliõpilased said uue kujundusega riidest kotid. Tänu veebiarenduse platvormi vahetusele oli visuaalse identiteedi muutmises suurim ettevõtmine just veebileht, mis on alates veebruarist kasutusel. Lisaks juba kasutuses olevatele kujundustele on plaanis uus lõpetajate töid tutvustav lennuraamat ning peale õppehoonete avamist saame uuesti tööle hakata ka viitade süsteemiga. Rektor Vallo Nuust kirjeldas koostööd Optimistiga: „Huvitav, et Heigo tõi välja just vabaduse ja julguse. Huvitav sellepärast, et kui sõnastasime järgmiseks perioodiks Pallase põhiväärtusi, siis saime nendeks: vabadus, julgus, vastutus, avatus ja loomingulisus. Kui Pallase vilistlane toob spontaanselt esile kaks meie viiest põhiväärtusest, siis oleme õigel teel.“

Kuldmuna võitjad teatatakse 20. märtsil! Edu Heigole ja Optimistile ning meie tunneme uuest visuaalist juba suurt rõõmu!