Pallase galeriis praegu olevad näitused on vaadatavad virtuaalselt

Galerii Pallas on 3.03 – 11.04.2021 suletud vastavalt Vabariigi Valitsuse poolt kehtestatud piirangutele. Galeriis praegu üleval olevad näitused on tehtud virtuaaltuurideks, et ka eriolukorra ajal oleks võimalik hingele kosutust saada ja kaunist kunsti nautida.

Kvaliteet. Pallase maaliosakonna virtuaalnäitus

Kui palju võib leivataignasse segada tsementi, et seda võiks veel endiselt nimetada ebakvaliteetseks leivaks, mitte telliseks? Kas kvaliteet on kokkuleppeline või puhtalt subjektiivne väärtus? On seismograaf, dosimeeter, nurgik, nihik, sirkel, lood, joonlaud, sammulugeja või spidomeeter abiks kvaliteedi mõõtmisel? Kas kvantiteet ja kvaliteet vastanduvad alati või on need sama mündi kaks külge? Pallase maaliosakonna tudengid koos õppejõududega mõtestavad, otsivad ja loovad kvaliteete vabalt valitud vahendite ning mõõtudega.

Näitusel osalevad: Talia, Joel Vedru, Maris Paal, Silver Laadi, Heli Tuksam, Indrek Aavik, Tuuli Puhvel, Sirje Petersen, Katrin Maask, Maarja Pettai, Olga Gubskaja,, Anni Liina Mets, Polina Richter, Pille Johanson, Ingmar Roomets, Margus Meinart, Mia Melanie Saar, Angeliina Liivlaid, Caroliina Luhamets, Aleksandra Vlasova, Anna Mérédith Maquet, Kadri Sooberg,

Kuraator: Pille Johanson

 

“Nagu tema seda näeb.” Evita Goze, Vika Eksta, Kristine Madjare ja Diana Tamane virtuaalnäitus

Näitus “Nagu tema seda näeb” toob kokku nelja samast põlvkonnast Läti kunstniku teosed, mis kujutavad, õõnestavad ja taasesitavad maskuliinsust fotograafia ja filmimeediumi kaudu. Läbi kunsti- ja fotograafiaajaloo on peamiselt ainult ühel soopoolel olnud privileeg teist vaadelda ja kujutada. See näitus keerab aga objektiivi ümber ning annab hääle neljale naiskunstnikule: Vika Ekstale, Evita Gozele, Kristine Madjarele ja Diana Tamanele. “Nagu tema seda näeb” vaatleb, kuidas maskuliinsust praegusel ajal sotsiaalselt konstrueeritakse, õpetatakse ja esitatakse, mõtestades seda kui voolavat, aja jooksul ning kultuuriti muutuvat ideed, mitte kui kindlat omaduste komplekti. Selline lähenemisviis võimaldab kunstnikel uurida maskuliinsust seisundeis nagu üksindus, abitus, õrnus, lähedus ja kehaline haprus, kuhu tavapärane ettekujutus mehelikkusest ei küüni.

Kuraator: Diana Tamane

Kõrgem Kunstikool Pallas
Privaatsuse ülevaade

Privaatsuspoliitika

Kõrgema Kunstikooli Pallas veebilehe külastamine

Kõrgema Kunstikooli Pallas veebileht kasutab küpsiseid, et saaksime pakkuda parimat võimalikku kasutuskogemust.

Veebilehe külastamisel piirduvad külastaja kohta kogutavad ja säilitatavad andmed kasutatava arvuti veebilehitseja ja operatsioonisüsteemi tarkvaraversiooniga, millist seadet kasutatakse, külastamise ajaga (kellaaeg, kuupäev, aasta), kui kaua ja millistel veebilehtedel viibitakse ning äratundmine, kui naasete veebisaidile. Veebilehe külastamisel külastaja kohta kogutavaid ja säilitatavaid andmed ei ole võimalik seostada konkreetse isikuga. Kogutud andmeid kasutatakse veebilehe korrektseks toimimiseks ja mugavamaks kasutamiseks ning külastusstatistika tegemiseks, et selle põhjal veebilehte arendada ja veelgi külastajasõbralikumaks muuta.

Küpsised võivad olla loodud ka erinevate väliste teenusepakkujate poolt, kelle abil täiustame veebilehte (näiteks Facebook või Google). Kasutajad loetakse küpsistega nõustunuks, kui veebilehitseja seadistustes on lubatud küpsised. Kui nendega ei nõustuta, siis võivad mõned veebilehe funktsioonid olla piiratud.

Isikuandmete töötlemisest ja teabenõude esitamisest: https://pallasart.ee/korgkoolist/teabenoue-ja-isikuandmed/