Pallase sisseastumiskampaania tõi Optimist Creative loovagentuurile Kuldmuna

Möödunud reedel, 4. aprillil toimus Tallinnas Kultuurikatlas Kuldmuna 2025 auhinnapidu, kus Optimist Creative loovagentuur võitis Pallasele 2024. aastal loodud sisseastumiskampaaniaga väikese teenusekampaania kuldmuna. Kampaania loovjuht oli Heigo Heinleht, kes on ka Pallase meedia- ja reklaamidisaini osakonna vilistlane, ja projektijuht Maicken Raska. Optimist Creative’i loovtiimi kuulus ka Lauri Tikerpe, kes on meie meedia- ja reklaamidisaini osakonna külalisõppejõud.

Juba 27. korda toimunud Eesti suurimale loovusfestivalile, kus tunnustatakse möödunud aasta silmapaistvamaid turundus- ja reklaamitöid, esitati rekordilised 1079 tööd, millest žürii valis välja parimad. Festivali raames antakse välja kuld-, hõbe- ja pronksmuna auhinnad neljas põhikategoorias: turunduskommunikatsioon, kommunikatsioon, disain ja meisterlikkus ning üritusturundus. Väike teenusekampaania kuulub turunduskommunikatsiooni kategooriasse. 

Kuldmuna nägi ilmavalgust 1990ndatel, kui Eesti Reklaamiagentuuride Liit soovis esile tõsta andekaid loovtiime ja inimesi, kelle sihiks oli kohaliku reklaami- ja turundusmaailma barjääride nihutamine. Täna korraldab Kuldmuna konkurssi Turundajate Liit (TULI), mis on kõiki turundusega tegelevaid professionaale ühendav liit ja mille missiooniks on tõsta kohalike ettevõtjate ja terve Eesti ühiskonna teadlikkust turunduse erinevatest aspektidest. Kuldmuna on Eesti kõige vanem ja olulisim reklaamikonkurss, mille auhindadel on reaalne kaal nii üldsuse, tellijate kui ka konkurentide silmis.  

Loe lähemalt Pallase nominatsioonist: https://defolio.com/kuldmuna/2025-pallas-astu-sisse-3  

 

Fotol osa Optimist Creative tiimist auhinda vastu võtmas. 
Foto: Silver Gutmann 

Kõrgem Kunstikool Pallas
Privaatsuse ülevaade

See veebisait kasutab küpsiseid, et saaksime pakkuda teile parimat võimalikku kasutuskogemust. Küpsiste teave salvestatakse teie brauserisse ja see täidab selliseid funktsioone nagu teie äratundmine, kui naasete meie veebisaidile, ja aitab meie meeskonnal mõista, millised veebisaidi jaotised on teile kõige huvitavamad ja kasulikumad.